Hoeveel CL Wodka drink je normaal in een glas?

Ik wou voor me vader dit kopen, maar is 7 cl wodka niet heel weinig? Dit wou ik kopen: http://www.megagadgets.nl/scorpion-vodka.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
6.5K

Antwoorden (4)

7cl is één borrelglaasje, dus voor 14,95 is dat niet goedkoop. Daarnaast vind ik het 'bezopen' dat een dier gebruikt wordt als versiering van een drankje. Dus om die redenen zou ik naar iets anders uitkijken.
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Een dier is geen gadget, ook niet als het misschien niet zo aaibaar is als een schorpioen. En in Zuid China gefokt staat erbij, nou dan weet je t wel met de diervriendelijkheid.....
In een normaal glas gaat ca 33 cl in, maar ik zou deze niet vullen met vodka. 7 cl is ca 2 shots, dus 2 borrelglaasjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe duur wodka hier is, maar in Duitsland koop ik altijd 700 ml voor rond de 6 à 7 euro. Dan kun je dus nagaan wat je voor dat schorpioentje betaalt wat in die 7 ml zit.

Als je je vader dan toch wat aparts wilt geven dan heb ik misschien nog wel een leuk idee: Skittlewodka. Dit kun je zelf maken in verschillende kleuren, en overgieten in andere kleine flesjes. Ik heb dit afgelopen zomer een keer samen met mijn dochter gedaan en dat was hartstikke leuk om te doen, en de wodka krijgt ook echt de smaak van die bepaalde kleur Skittles.

Net zo leuk, zoniet nog leuker, en lang niet zo duur.

Op de foto's zie je alleen stap 1 en 5. Dit moet je zo een nacht laten staan totdat alle Skittles zijn opgelost. daarna zeven en overdoen in andere flesjes. Wij hebben de beugelflesjes gebruikt die op de eerste foto staan.

Toegevoegd na 13 minuten:
En nog diervriendelijker ook. (behalve de rode :P )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7 cl is zo iets als een half senseo kopje! Dat is echt niet veel hoor. Nee, je betaalt dan ook niet voor de wodka, want dat kan heel goedkoop, maar voor het dode diertje. Daarom heet het ook "gadget" denk ik.
Persoonlijk zou ik iets anders kiezen...