Weet iemand of er sloten bestaan die je tussen het biervat en de tapkraan kunt zetten zodat er niet ongewenst getapt kan worden ?

Toegevoegd na 33 minuten:
We zitten met 2 clubs in 1 lokaal met 1 tap,ik heb het vermoeden dat er stiekem van ons bier getapt wordt,vandaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
3.5K
bamibal
12 jaar geleden
Kun je niet gewoon het vat loskoppelen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is het voor een kenner gemakkelijk om dit te herstellen,daar heb ik dus weinig aan.

Het beste antwoord

Er zijn verschillende tapsloten te koop, die je tapkraan vergrendelen. Het hangt een beetje van het type tap af welke geschikt is.
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een slot is het niet direct, maar een kogelkraan waar je de hendel afneemt houdt het bier ook wel tegen.
http://www.industrialvalvesball.com/nl/three-piece-ball-valves.html
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kogelkraan met een hangslotje kan natuurlijk ook. Of afspraken maken over de bierkosten. Bestaat er geen netwerken dat bijhoudt hoeveel bier er door de slang gaat? Afrekenen per ml.