Als je een tampon in alcohol stopt en dan in je neus steekt, word je dan dronken?

Ik heb een keer gehoord dat als je een tampon in bier dipt en dan in je anus stopt dat je dan dronken word. Dit lijkt me niet zo prettig dus was mijn vraag of je het ook in je neus kon stoppen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
18.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al eens gezien hoe groot een tampon is als hij vol zit met vocht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.lifeisajoke.com/pictures388_html.htm Dat dus :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-))))) ('n dubbele hernia misschien?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij ben je al behoorlijk dronken om een tampon in je bier te dompelen en die dan in je anus steekt... Eventuele andere volgordes van bier, anus en neusgat lijkt mij minder dan gewoon het bier drinken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom zou iemand dit willen doen????????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een hekel aan jezelf hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mij lijkt een tampon in je anus beter te hebben dan een in je neus, maar het zal allebei wel stinken. In alle gevallen wordt er te diep in het glaasje gekeken..

Antwoorden (5)

Nou met bier gaat het helemaal niet lukken, dit is met 5% alcohol echt te weinig.. maar zelfs met pure (99%) alcohol gaat dit je niet lukken..

Het klopt wel dat alcohol ook via de huid wordt opgenomen, en dan het beste op de plaatsen waar de huid dun is zoals de anus of de binnenkant van je neus.
Dit gaat echt lang niet snel genoeg om drinken te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pure alcohol zal behoorlijk bijten op je slijmvliezen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel als je hem in je anus of vaginaal in brengt. daar schijn je nog meer dronken van te worden dan gewoon te drinken. het is ook erg gevaarlijk i.v.m. alcohol vergiftiging.
maar dan moet er wel voldoende alcohol in die tampon zitten natuurlijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeg dat je van een halve fles Wodka a 40% flink dronken bent. Dan je dus moeten zorgen dat er 200 ml PURE alcohol in je lichaam wordt opgenomen.. Succes met je tampon, haha
Dat noemen ze slimmen. Het anaal of vaginaal inbrengen van een tampon met bv Wodka. Het is niet mogelijk om een tampon met drank gevuld in je neusgat te duwen. Daar is hij op dat moment te groot voor. Theoretisch gezien wordt de alcohol dan ook via het neusslijmvlies opgenomen en zou je er dronken van kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of ik dit echt wilde leren? Naja, bedankt voor je link...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
My goodness.......
Ik ben blij dat in de link ook staat dat de eventuele vermeende "voordelen"
grotendeels NIET waar zijn.
niet in je neus wel in je anus zoals al gezegt maar dat kan heel gevaarlijk worden en moet dan operatief verwijdert worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon aan het touwtje trekken:)
ik denk dat het wel kan. t kleinste maatje kopen en hem in sterke drank dopen. inderdaad opletten dat ie niet te groot wordt anders past hij er niet meer in.

wat mensen in dit geval eerder doen is de drank direct snuiven vanaf een omgedraaid glas

dronken zal je er hoe dan ook zeker wel van worden,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klinkt ook moeilijk, snuiven uit een omgedraaid glas
waarom zou je dit willen doen. laten we daar gewoon mee beginnen, maar het antwoord als het je al lukt en je neusgaten groot genoeg zijn is ja. maar geniet gewoon van een glas alcohol want iemand die dat maakt heeft echt niet de intentie om jou dronken te laten worden, maar die wil gewoon dat er van zijn of haar product word genoten.