ik las dat het slecht voor je is.. alleen ik drink het ook en doe daarna 2 uur paardrijden dus is het dan slecht?

Toegevoegd na 10 minuten:
Energiedrank

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Antwoorden (3)

Nee,het is niet slecht voor je,mits je er niet te veel van drinkt. Als je het bij 1 blikje houdt,is er niet aan de hand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is niet slecht, maar er zitten verschrikkelijk veel suikers in,
dus de calorieën die je verbrand tijdens het paardrijden, die drink je er met een zo`n fles je er weer bij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee het is niet slecht als je maar gaat sporten erna anders weet je lichaam niet wat hij ermee moet