Kan je limoen mengen met bush bier (12% alcohol), of geeft dat vergif?

Is die mix gevaarlijk:
limoen + bush bier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou dat giftig zijn?

Antwoorden (1)

Ik heb nooit van bush bier gehoord, maar bij corona en hoegaarden, om maar een paar bieren te noemen doe je ook een schijfje limoen of citroen, is heel lekker. Dus bij dat bier zal het ook zonder probleem kunnen.

Zo makkelijk kun je nu ook weer geen giftige drankjes maken hoor

Toegevoegd na 1 dag:
hoewel er genoeg mensen zijn die alcohol vergif vinden.
maar citroen wordt veel gebruikt icm alcohol, denk ook maar aan wodka-lime of marguerita's