Bestaat Virgin Cola nog?

Een 10 of 15 tal jaren geleden wilde Richard Branson, met zijn eigen Virgin Cola, de markt veroveren. Helaas is dit niet echt gelukt en vroeg ik mij af of deze Virgin Cola nog bestaat? Hier in Vlaanderen hoor je er niets meer van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.6K

Antwoorden (1)

Virgin Cola bestaat nog steeds:
Virgin Cola is een Brits colamerk dat sinds 1994 wordt geproduceerd door Princes Limited, onderdeel van de Virgin Group. Het merk werd geïntroduceerd met als doel te kunnen concurreren met de bekende Amerikaanse merken Coca-Cola en Pepsi.
Virgin Cola wordt ook geserveerd op vluchten van Virgin Atlantic en wordt verkocht in de horeca aan boord van Virgin Trains. Pretparken van Gulliver's Kingdom in het Verenigd Koninkrijk verkopen postmix Virgin Cola.
In de Verenigde Staten was een nationale introductiecampagne gepland voor 2005, zes jaar nadat de eerste fles Virgin Cola te koop was in een Amerikaanse winkel. Dit was een grote flop; Virgin Cola verdween al gauw helemaal uit de Amerikaanse schappen.
Bronnen: