Al mijn drink glazen breken in stukjes uit waardoor komt dit???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
3.5K
Amadea
12 jaar geleden
Ben jij nou een middelbare scholier die sinds een paar maanden van zijn beugel verlost is en twijfelt welk beroep hij zal kiezen, of een getrouwde man die rare dingen uithaalt met tampons en drinkglazen?
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat voer je met die glazen uit dan?

Antwoorden (8)

Waarschijnlijk laat je ze vallen, dan is het niet zo vreemd dat ze kapot gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zou kunnen dat het oude glazen zijn. of je zet ze te hard neer. anders weet ik het ook niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je misschien iets meer informatie geven, hoe bedoel je precies dat ze ''breken''.
Maar als je bedoeld dat ze breken in je handen dan kan het zijn dat je de controle van je handen niet helemaal de baas bent en te veel kracht op het glas zet of het glas is gewoon heel dun en breken snell..

Succes, ImaBite
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan een aantal redenen hebben, 1 van de meest voorkomendste redenen is dat je je glazen te heet afwast, waardoor ze poreus worden, en sneller breken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk ben je onhandig met glazen,probeer het eens met plastic bekers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+:)
Er kunnen stukjes uitbreken doordat je er tijdens het drinken gedachteloos in bijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt door het plotselinge temperatuurverschil, dan kunnen er gaten invallen of stukjes afbreken. In het filmpje wordt haarfijn uitgelegd en wat je te doen staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien vind je in onderstaande link een aanknopingspunt.
Het is wel vreemd, drinkglazen zijn heel sterk. Zelfs wijnglazen. Als je een glas van 2 meter hoogte op vloerbedekking laat vallen, valt het niet kapot. Het glas moet dan uiteraard niet direct na de val tegen een tafelpoot rollen.
Glas kan wel kapot gaan door geluidstrillingen. Maar ik neem aan dat dat hier niet het geval is.

Toegevoegd na 43 seconden:
Glas dat breekt bij geluid, zie je in de tweede bron.