ik mag geen meer alcohol drinken. Ik mis echter wel de smaak van o.a. wijn. hoelang moet ik het verwarmen? hoe meet ik de restant percentage? %

op het vuur of magnetron?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Bij de supermarkt kun je tegenwoordig uitstekende alcoholvrije wijn kopen. Porbeer dat eens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was me net voor ;p
Amadea
12 jaar geleden
Daar kende ik het bestaan niet van. Kan je ook een merknaam noemen en/of bij welke supermarkt dat te koop is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.alcoholvrij.com/?gclid=CL3M7KGWuKoCFQaDDgodkgpo6Q Onder andere ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O.a. Amé "wijn".
Volgens mij bij iedere grotere super, i.i.g. bij Jumbo.
Maar er zijn meer merken!
Amadea
12 jaar geleden
Bedankt! Daar zal ik eens naar op gaan letten (alleen is in mijn woonplaats geen Jumbo meer).

Andere antwoorden (5)

Je kan bij de slijterij ook gewoon alcohol vrije wijn kopen, ik weet niet of de smaak veel anders zal zijn, maar het valt te proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij bier is de smaak ook minimaal tussen alcoholhoudend en alcohol vrij bier.
paulus811
12 jaar geleden
Nou werk, dat zijn velen (o.a. ik) niet met je eens hoor.
Roodkapje wijn & rosé.
Bavaria 0% ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om de alcohol te meten doe je met een alcohol meter (zie link)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik mij richten op andere dingen die lekker zijn. "Alcoholvrije drankjes" - als je ze lekker vindt oké, maar er zijn ook hele goede druivensappen enzovoort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijt even door om af te kicken van de wijn/alcohol.Dan gaat dit verlangen ook weg na verloop van tijd.Het lijkt me onverstandig om vervangers te zoeken voor iets wat je niet mag hebben,je moet van de verslaving af zien te komen door het bij de bron aan te pakken