Kan je ergens in Nederland Coca Cola Vanilla of Pepsi Ice Cream kopen?

Ik kocht het vroeger dagelijks in Rusland en ik weet dat je het in Berlijn kan kopen van een vriend, maar heb het nog nooit ergens in Nederland gezien??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Amsterdam en in Utrecht bij Hoog Catharijne is een soort Amerikaanse winkel met allemaal producten uit het buitenland. Deze verkopen Coca Cola Vanilla Cream. Ik durf even niet te zeggen hoe deze winkel heeft. Op schiphol bij de supermark waar ze allerlei buitenlandse producten verkopen verkopen ze het ook.

Antwoorden (6)

Coca Cola Vanilla is in 2002 op de Nederlandse markt geintroduceerd. In 2005 is echter de verkoop gestopt. Er was te weinig vraag naar. Nu nog verkrijgbaar in: Verenigde Staten, Oostenrijk, Australië, China, Duitsland, Hongkong, Zuid-Afrika, Maleisië, Zweden, Frankrijk en Rusland.

Pepsi Ice Cream is nooit in Nederland verkocht. In Europa is Pepsi Ice Cream alleen in Rusland verkocht.

Mocht je deze producten toch willen kopen, dan zul je een online winkel moeten zoeken en de producten via die weg moeten importeren.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Hier kan je wat flessen bestellen, je betaald er alleen wel dik voor.
Maargoed daar moet je niet aan denken bij de eerste slok :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij maakten ze vroeger zelf. Glas cola of pepsi en daar een bolletje ijs in. Vanilla float, cherry float ... noem maar op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons bij de c1000 hebben ze vanilla cola in blikjes. Misschien is het een idee om naar een supermarkt te gaan en vragen of ze dat kunnen bestellen voor je. Het enige is dat je dan waarschijnlijk een hele colli moet afnemen ipv 1 blikje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U.S. British Food Store verkoopt het. Er zijn hier locaties van in Amsterdam en Utrecht dat ik weet. Deze verkopen sowieso blikjes van Coca Cola Vanilla. Op flessen heb ik niet gelet of ze deze ook hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vanilla duitsland in elke getränke winkel. hele pallets staan dr op je te wachten. bij ons hebben ze 1 liter flessen bij de c1000 1x in de maand ( scheelt 35 cent met duitsland, daar issie net iets goedkoper)