Wat voor spelletjes kun je met drank doen geen bier voor een verjaardag gewoon als grap dacht aan snoephappen maar dan in een bak met wijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met drank moet je domweg geen spelletjes doen. Jaarlijks belanden veel jonge mensen, studenten maar ook kinderen, in het ziekenhuis met een alcoholvergiftiging. Vaak omdat ze niet kinderachtig willen doen of omdat de kern van het 'spelletje' is om zoveel mogelijk te drinken. Wijn bijt verschrikkelijk in je ogen door zowel de alcohol als de zuren. Bovendien krijg je van rode wijn smerige vlekken in je kleren, die je er meestal nooit meer uitkrijgt. Ik lust zelf best een glas wijn maar dit vind ik een uitermate ondoordacht idee.

Antwoorden (5)

Anoephappen in een bak wijn? Dan daarna meteen snoephappen uit een bak meel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je spelletjes met drank doen. Wat is er mis met spelletjes in een bak met water.

Als je een spelletje in een bak met wijn wilt doen vind ik dat zonde van de wijn, of je moet er ontzettend bocht voor gebruiken, maar gaat het om het spelletje of gaat het om iets van dronken worden of coma zuipen.
12 jaar geleden
kaartje blazen
kingsen
slap the gooze
zap de neger
stef stuntpiloot
dit zijn de spellen die wij altijd spelen of speelden
voor de rest zie even de bron voor 254 verschillende spelletjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt gaan "Boeren"
Dan neem je een spel kaarten en draait de kaarten 1 voor 1
open bij de mensen die meedoen.
De 1e boer mag bestellen, de 2e boer mag nippen, de 3e boer mag leegdrinken en de 4e boer mag betalen.

Een gewaagd kroegspelletje.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mexen, kingsen en busjestop zijn erg leuk