Welke winkel heeft een aanbieding voor senseo-pads?

12 jaar geleden
in: Dranken
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ff een vraagje: hoelang heb je de Senseo en hoe doet hij het??is hij goed of niet goed?? want mn moeder is binnenkort jarig en die wil er 1 hebben dus...

Het beste antwoord

Aanbiedingen kan je vinden via www.voordeelmuis.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
handige site! bedankt

Andere antwoorden (4)

die van de hema zijn altijd aardig goedkoop
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt helemaal! die zijn maar 1 euro voor 22 stuks. Eigenlijk de goedkoopste die ik ken.
blokker heeft ze in allerlei soorten en maten voor weinig geld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de echte senseo pads zou ik het Kruidvat in de gaten houden. Hun acties zijn echt voordelig.
Overigens vind ik de Dark Roast pads van de Plus ook erg goed. Ik zou niet meer zonder mijn Senseo willen. Toevallig ga ik morgen een nieuwe kopen. Niet omdat mijn oude kapot is maar ik wil gewoon een van de nieuwere modellen. Ze zijn niet stuk te krijgen ;-D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn eerste senseo apparaat ging jaren mee, nu lijkt het wel of ze steeds sneller stuk gaan :(
c 1000
is heel goed en goedkoop