Na hoeveel liter sangria ben je dronken?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik bedoel dan de 1.5 literflessen sangria die je kan krijgen in de supermarkt. (7% alcohol) staat op de fles.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
18K

Antwoorden (3)

Er zit rode wijn in. Deze bevat minimaal 12 % (als je een goeie hebt.) Verder kan het zijn dat ze er ook nog grand marnier in doen. Dus......Ik zou zeggen dat je 1 liter niet haalt.

Toegevoegd na 15 minuten:
Het is niet te zeggen hoe lang het duurt voordat je dronken bent. Maar ook met 7% kan je niet over liters praten. Dat red je niet (Althans het gemiddeld mens)
Probeer eens om hem zelf te maken....veel lekkerder:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor het vlugge antwoord.
Zie even de vraagstelling, ik heb er iets bijgevoegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@platje
wat bedoel je met "dat red je niet" ben je na 1 liter sangria (7%) al stomdronken? Dat lijkt me sterk. 1 liter bier (dat is zo'n 4 biertjes), ben je dan al stomdronken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikke wel, maar ik ben dan ook geheel onthouder en drink nooit....:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liters, dat red je niet. Daar bedoel ik mee dat je dan laveloos bent. Niet met een liter, dan begin je lekker los te komen:)
Ligt eraan hoe sterk het gemixt is, hoe groot jij bent, hoeveel je gewend bent te drinken, wat jij verstaat onder dronken etc. Ik zou zelf na een liter al best gezellig zijn, verwacht ik...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er een beetje aan of je gegeten hebt, of het warm is, soms voel je bij warm weer 3 biertjes al zitten. Maar ik denk eerder dat je na het drinken van 2 liter sangria met 7% kotsmisselijk bent dan dronken! Dus ik ben bang dat hier geen goed antwoord op te geven is.