Jenever misschien,
Maar eigenlijk zou ik het van alle dranken zonde vinden om er gazeuse doorheen te doen
12 jaar geleden
Rode wodka

Toegevoegd na 56 seconden:
Maar pas op, je drinkt het weg als limonade, maar ondertussen.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt een vreemde combinatie, maar een mix van witte wijn, limonadesiroop en koolzuurhoudend water wordt her en der in de wereld wel gedronken.
Gazeuse met witte wijn lijkt daar sprekend op...
12 jaar geleden
Met bier. Zo kregen wij ons biertje op een terras in Belgie. Verrassend lekker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Trappist wordt met grenadine gedronken, gazeuse in bier heb ik nog nooit gehoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Laisja Ja ik ken het,dat noemen ze een imitatie.
misschien rum of wijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met bier, maar dan moet je wel de gele gazeuse hebben. Klein laagje bier en de rest gazeuse. Echt super lekker.. Ook als je (zoals ik) niet van niet houdt :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet van niet is dus niet van Bier hihi