Hoelang kan men bronwater bewaren b.v i.v m met een oorlog of ramp ?

Toegevoegd na 53 seconden:
b.v i.v.m

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
2.3K

Het beste antwoord

Ligt eraan hoe je het water in de fles hebt gekregen.
Steriel gefilterd water in een steriele fles, en de fles is gevuld in een steriele omgeving. En de fles is luchtdicht
Dan is het water nagenoeg onbeperkt houdbaar.
Op het moment dat er aan 1 of meer van deze voorwaarde niet wordt voldaan, dan wordt het steeds minder lang houdbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zuiver water bederft niet, als de fles dichtblijft zal je het na tientallen jaren nog zonder problemen kunnen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou het niet in de zon bewaren, heb namelijk weleens in zo'n watercooler die in de zon stond toch echt schimmels of andere micro-organismen zien drijven en de mensen die het gedronken hebben, onder het mom van het zit toch bovenin de fles en het water komt vanuit de onderkant, die er erg ziek van zijn geworden.

Ik denk wel dat het koken van het water voor minimaal 10 minuten wel het probleem zou oplossen.