waarom mag je red bull energy shot niet gekoeld drinken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar staat dat dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik drink t altijd gekoeld, wist niet dat dat niet zou mogen, is toch lekkerder uit de koelkast??? dit is geen antwoord , weet ik maar mijn eerste oprechte reaktie..... ben heel benieuwd naar antwoorden.......... doegg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het staat op de verpakking op het zilvere gedeelte onder de dop en boven het logo

Antwoorden (1)

Deze mag en kan je gewoon gekoeld drinken. Ik heb dit fabeltje ook gehoord en het onstaan hiervan is omdat het bij tankstations gewoon tussen de andere producten staat en niet in de koeling bij de normale blikjes.

Dit omdat dat niet noodzakelijk is, gezien de hoeveelheid, want het is niet bedoelt als dorstlesser maar als een energyboost.

En bij een dorstlesser is het wel zo prettig als het gekoeld is. Voor een energy shot hoeft dat dus niet.