Komt er echt een Starbucks op station Bijlmer ArenA? Zo ja, vanaf wanneer?

Ik hoorde van een collega dat hij via via had gehoord dat er op Bijlmer ook een Starbucks zou komen. Ik kan er echter niets op Internet over terugvinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.1K

Het beste antwoord

Je collega heeft helemaal gelijk. Er komt op station Bijlmer inderdaad een Starbucks. Wanneer weet ik niet. Wat ik wel weet is dat er op dit moment vacatures zijn voor een Starbucks op dit station die binnenkort geopend wordt. Kijk de bron voor meer informatie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldig, thnx voor de info!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is er hoor! Bedankt nog!

Andere antwoorden (1)

Hoi,

Ja deze komt er en gaat volgende maand open in de DE lokatie.