Welk drinken in blikjes is nog redelijk te drinken als het lauw is geworden?

Ik ga naar Download Festival en het wordt warm. We willenwat kunnen drinken maar het wordt dus lauw. En Cola of Bier is echt niet lekker als het lauw is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
4.3K
Rutge
12 jaar geleden
Mag je wel blikjes naar dat festival mee?

Antwoorden (9)

Sinas valt wel mee als het lauw is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is niks echt lekker als het lauw is.
Als je er wat bevroren pakjes sap (gewoon twee dagen van tevoren in de diepvries, dan zijn ze door en door bevroren) tussenstopt, blijft het lekker lang fris. En als ze ontdooid zijn, kun je ze nog opdrinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slim idee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een probleem is wel dat de sap uit kan zetten en het pakje kan scheuren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat valt wel mee hoor, er zit genoeg lucht in. WIj doen dit elk jaar als we op vakantie gaan, gaat altijd goed.
Sapjes en water en ijsthee.

Tip: als je de drankjes zonder prik van tevoren een nachtje in de vriezer legt dan blijven ze lang koel omdat het aardig lang duurt om te ontdooien. Bier is ontdooid echter erg vies dus dat werkt niet. En ontdooide cola of ander fris verliest zijn koolzuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schultebrau: immer lauw!

Schulti's zijn verbooooden om in de koelkast te leggen; lauw en goedkoop!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind rivella lauw lekkerder dan ijskoud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle smaken ijsthee en dan hoeft het natuurlijk niet persé (lipton)ice tea te zijn. In diverse supermarkten zijn de "huismerken" vaak nét zo lekker. Wat mij betreft is elke lauwe ijsthee het beste alternatief zeker de perziksmaakjes. Eigenlijk is het dan nét of je afgekoelde thee drinkt en zoals bekend is "gewone thee" ook de beste dorstlesser.( ook al is die thee dan heet/warm) Gewoon vanmiddag kopen,onderin de koelkast laten koelen en morgen ijskoud mee nemen naar het Festival.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind al het frisdrank eigenlijk lekkerder als het lauw is.
Ik hou nier zo van dat ijskoude.
Vooral lauwe cola vind ik lekker en al hellemaal als de prik er uit is.
Maar ik denk niet dat veel mensen mijn mening zullen Delen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jawel hoor, ikke wel. koude cola met veel bubbeltjes doet bij mij gewoon "zeer" in mijn mond en keel, en krijg er spontaan de hik van, heel naar dat gevoel.
Neem kranten mee.

Nee, dit meen ik serieus en heb een goude tip voor je.

Wikkel het lauwe blikje in kranten. Goed dik inpakken. Maak de kranten (zeik)nat met water. Leg het blikje met de natte kranten in de volle zon. Laat dat een tijdje zo liggen, en je zult verbaasd zijn als je de natte kranten er af haalt, het blikje (en uiteraard inhoud) is redelijk koel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik vroeger naar school ging nam ik altijd thee mee .
En dat was ook lauw en het was best te drinken .