Is water met veel caffeine erin gezond?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.4K
Kimath
12 jaar geleden
Lijkt mij vooral ranzig.

Antwoorden (3)

Alles waar (te)veel cafeïne in zit is ongezond.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wanneer je te veel cafeïne binnenkrijgt, kan je last krijgen van rusteloosheid, beven, duizeligheid, suizende oren en hartkloppingen.
fremar
12 jaar geleden
Cafeine is geen stof die we nodig hebben. Het is een genotmiddel dat opwekkend werkt en waar velen min of meer aan verslaafd zijn geraakt.

En omdat het in de basis niet nodig is voor een mens, kan het ook geen predicaat 'gezond' krijgen. Het kan wel als 'ongezond' worden beschouwd als je een te grote dosis ervan binnenkrijgt, en wat een 'te grote dosis' is, is per persoon verschillend.
12 jaar geleden
cafeïne is niet zo gezond, daarommogen kinderen vaak geen koffie hebben van hun ouders want daar zit veel cafeïne in