Wat is het verschillen tussen de verschillende kleuren (smaken) van aquarius?

Welke zou je voor het sporten moeten nemen? Welke tijdens en welke na?

Ik gok blauw voor / tijdens het sporten en die lichte (lemon) na het sporten.

Klopt dit?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik weet dat hypotone, isotone en hypertone hier mee te maken heeft.

Hoe kun je de aquarius sportdranken dan categoriseren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
6.8K

Antwoorden (5)

Dit maakt echt niets uit, je kunt kiezen welke je lekker vind. Maar je kunt net zo goed water drinken.
Tennissers die zo'n flesje
Hebben doen er ook gewoon water in, en hebben het flesje alleen voor de reclame.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn volgens mij geen verschillen qua hoe goed ze zijn en wanneer je ze moet nemen. Enige verschil is de smaak, maar je kan alles nemen wat je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit amper verschil in kijk maar op de site : http://www.aquariussportdrink.nl/ onder het menu FORMULE.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan me nog een halve Finale wedstrijd van Oranje tegen Rusland herinneren en daar had hun beste speler een duidelijk zichtbare blauwe tong ..(hij speelt nu ,meen ik bij Arsenal) ...uiteindelijk bleek deze speler de blauwe variant te hebben gedronken van Aquarius. (Wij verloren die wedstrijd uiteindelijk) Mijn voorkeur gaat uit naar de donkerrode perzik smaak,werkt optimaal ná het sporten/joggen.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan geen goede of slechte soorten Aquarius. Ze hebben allemaal de zelfde ingrediënten buiten het aroma, en die verandert de prestatie helemaal niet en er is ook geen aroma dat beter is voor, tijdens of na het sporten. Wanneer je er van drinkt maakt niet uit voor het effect, het zal altijd het zelfde effect hebben. Zelf denk ik ook helemaal niet dat Aquarius het sporten bevordert en ook niet dat je dan betere resultaten zult hebben, en dat denken we allemaal alleen maar dankzij reclame.