Waar kan ik een zak ijsblokjes (of geschaafd ijs) kopen?

Ik geef een feestje en wil aardig wat ijsblokjes inslaan. Is er een supermarkt ofzo die ze kant en klaar verkoopt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
18.8K

Antwoorden (10)

Bij O'Cool
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tankstations hebben deze zakken vaak liggen. Als je een goedkopere oplossing zoekt kan je vaak bij bijvoorbeeld bij restaurants een emmertje halen (of de visboer ;))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De grotere Albert Heijns (in ieder geval de XL) hebben dat tegenwoordig. Erg handig inderdaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ijsblokjes op ijs.nu kopen, hier heb je verschillende vormen ijsblokjes, ze verkopen zelfs ijs shotjesglazen
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar zou hij met 'aardig wat ijsblokjes' bedoelen 'minstens 40 kilo'? Want dat is daar de minimumafname...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cool :-) nooit geweten dat je ijsblokjes kan laten bezorgen;-)
De AH XL's hebben het tegenwoordig geloof ik overal.
Bij slijterij Mitra heb ik ze ook zien liggen.
Bij slijterij Gall & Gall, hebben ze ze, of in de winkel, of op bestelling, afhankelijk van de grootte van de winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de alberthein of c1000
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook overwegen om een ijsblokjesmachine huren. Het voordeel is dat je dan niet je hele vriezer leeg hoeft te halen om die ijsblokjes in op te slaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon in een supermarkt, En je kan ze ook zelf maken. Je moet een ijsblokjesmaker kopen. Heel handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je in de diepvries niet van die ijsblokjes maker?
Maar misschien bij de Jumbo??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er een heleboel wil dan ga je toch een paar dagen van tevoren de ijsblokjes maken door in te vriezen.

Of vind je dat teveel werk?