Als je bier drinkt en je neemt daarna kauwgum, ruik je het bier dan nog?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
3.8K

Antwoorden (6)

Het ligt er een beetje aan hoe veel bier je hebt gedronken. Als je flink hebt ingenomen, kun je de alcoholgeur vaak nog wel ruiken. Zeker tegen de tijd dat de kauwgom is 'uitgewerkt' en nergens meer naar smaakt.

Als je maar weinig bier op hebt en de kauwgum heeft een sterke geur van zichzelf, dan kun je de alcohollucht wel redelijk goed maskeren. Maar ook dan geldt weer: als de kauwgom is uitgewerkt, blijf je toch een beetje een alcoholadem houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als er alcohol in het bier zit en je meerdere glazen drinkt kan kauwgom even helpen. alcohol komt in je systeem in tegenstelling tot kauwgom. je ruikt het aan zweet, en urine, en daar is geen kauwgom tegenop te eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De geur van bier kun je slechts eventjes verbergen.
Door het eten van kauwgom.
Je moet iets nemen wat de alcoholgeur absorbeert.
Ik redde het vroeger heel vaak,door een paar blikjes chocomel te drinken,en mijn mond ermee te spoelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je nog moet rijden, NIET doen, ik spreek uit ervaring.
bij een controle ga je voor schut met een paar glazen op.
kauwgom lijkt even te helpen, maar als je moet blazen ga je nat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met kauwgum kun je even iemand om de tuin leiden, maar bij agenten gaat er meteen een lampje branden als ze een pepermunt smaak ruiken. Om die reden werkt drop vaak nog beter. Maar bij meerdere biertjes komt de alcoholgeur toch wel naar buiten (via longen etc.).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet je kauwgum nemen van de Lidl, in een blauw zakje, superscherp!!
Echter, een alcoholgeur is doordringend.
Er zijn veel alcoholisten die het proberen te maskeren met parfum. Heb dat vaak meegemaakt toen ik achter de kassa zat in de supermarkt en das geen pretje.. :S bah