Waar is Bacardi 151 te koop?

Niet veel verkooppunten. Ik heb die nog niet gevonden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
13.4K

Het beste antwoord

Slijterij Voorburg is exclusief leverancier van Bacardi 151.
http://www.bacardi151.nl/

Toegevoegd na 1 minuut:
...zeggen ze.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je. Deze had ik ook al gevonden. Helaas kom ik nooit in 070. Is ver fietsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dan nog terug;-)

Andere antwoorden (3)

Bij slijterijen zou je kunnen proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Drankgigant:
Bacardi 151 ( ltr ) | Rum | De DrankgigantZeer sterke rum, 75 alc, De Bacardi die Joran bekend maakte in NL, Bacardi 151 is een overproof Rum. Zij is gerijpt op Noord Amerikaanse eikenhouten.
www.drankgigant.nl/a-16750416/rum/bacardi-151-ltr-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het eigelijk op veel plekken gezien. Gwn naar Gall & Gall gaan. Daar zul je het waarschijnlijk zien.
Bacardi 151 is niet in veel winkels verkrijgbaar omdat het 75.5% alcohol bevat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas niet bij de Gall & Gall hier