Hoe krijg je het snelst een blikje mixdrankje gekoeld in de diepvries ? Op oppervlakte diepfriezer leggen of boven bevrozen eetwaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bevrozen eetwaar..;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dus bevrozen eetwaar bovenop het blikje leggen?

Antwoorden (5)

Tussen bevroren eetwaar. Het mooiste zou zijn tussen bijvoorbeeld 2 zakken diepvries patat of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan van die ijskragen voor blikjes kopen. Een kleine versie dus van de ijskragen voor (wijn)flessen. Die bewaar je in de diepvries en als je ze om een blikje doet is de inhoud in een minuutje of 10 koel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nog nooit van gehoord
kan je misschien vertellen of deze in de carrefour te krijgen is?
of een afbeelding op google?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hier maar eens: http://www.vacuvin.nl/Can_Cooler_235.html
Zijn echt overal te krijgen (Blokker, Marskramer, enz.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen -duimpjes en geen +1? Nu hier heb je er 1:-)
Door niet te drinken voor je deze handelingen allemaal uit wil voeren.

Toegevoegd op 24-06-2009 23:03:56
Een "blikje misdrankje gekoeld" in de vrieser gaat het snelst door het uit de koelkast te halen en in de diepfriezer te leggen. Als je gedronken hebt kom je daar niet op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, maar dit is geen antwoord. Het geeft alleen JOU afkeer van drank aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nope, trek net een koud biertje open. Een "blikje misdrankje gekoeld" in de vrieser gaat het snelst door het uit de koelkast te halen en in de diepfriezer te leggen. Als je gedronken hebt kom je daar niet op.
Tussen twee ijspacks in, van die zakken die je op je gekneusde enkel bijv. doet., heel koud, maar toch nog redelijk flexibel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
koude vaste stoffen en vloeistoffen geven meer kou af dan koude lucht. Probeer maar eens, hou je hand in de vriezer voor 10 seconden of hou 10 seconden een bevroren product vast.

Je zult zien dat het bevroren product kouder aanvoelt: je kunt dus het beste het blikje tussen 2 dingen in leggen.

Diepvrieserwten werken het best omdat deze zakken meestal goed om een product heen gelegd kunnen worden.

Succes