De energydrank. Tast je hele gebit aan en al die suikers zijn ook niet geweldig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en de calorieën en de alcohol van het bier dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Calorieën schrap ik weg tegen de calorieën van de energydrank.
Te veel is van beide slecht.
beide zijn niet goed als je er teveel van drinkt
fremar
13 jaar geleden
licht eraan,, op lange termijn is bier erg slecht -door het alcohol erin , maar door energy drink krijg je teveel cafeïne en taurine binnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geclassificeerd op het aantal consumpties dat je naar binnen moet werken voordat er risico op schade aan te gezondheid is: energydrank. Er zitten gigantische hoeveelheden cafeïne en suiker in. Drie energydrankjes zijn enorm slecht voor je, terwijl drie biertjes bij de meeste mensen - door het relatief lage alcoholpercentage - weinig effect hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is niet bepaald wat beter of slechter is, het komt erop neer dat het allebei niet bevorderend voor je gezondheid is.
In energie drink zit heel veel suiker en cafeïne, in bier zit alcohol.
Wanneer je dingen met mate drinkt kan het niet direct kwaad.
Alcohol is een harddrug, dat tast je hersenen en je lever aan. En nog veel meer want het takelt je eigenlijk steeds een stukje af.
Energy drink is ook verslavend, dat komt door de cafeïne.
Maar het is echt rommel in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Energy drank is slecht voor je tanden, bier is dat niet. Maar bier bevat alcohol zoals je weet en dat is grotere hoeveelheden weer niet goed voor je lijf.

Als is moet kiezen tussen deze twee, nam ik voor mijn gezondheid liever een biertje.

O, kijk even naar mijn avatar en bedenk dan hoe de dames eruit zouden zien als er Red Bull in de glazen zou zitten.

En als laatste is energy drank slecht voor je portemonnee, een red bull kost al snel 2 euro, een flesje bier van een A merk nog niet de helft.
13 jaar geleden
Beter geen van Bijde maar ja als je dan moet kiezen gooi de bier maar uit het raam daar zit ook alcohol in in energie niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bier is niet goed want ik drink elke dag energie en er is niets aan de hand en mijn vader drinkt bier en zijn tanden zijn weg dus ik denk dat bier slechter voor je is