Kun je crystel clear als vervanging voor water gebruiken?

Is het het zelfde als water?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
2.9K

Het beste antwoord

Het is een frisdrank!
Water met een smaakje en andere toevoegingen.
Niet geschikt om je tanden mee te poetsen.
En ook niet om al te veel van te drinken.

Waaruit bestaat de nieuwe zoetstoffenmix van Crystal Clear?
De nieuwe mix bestaat uit sucralose en acesulfaam K. Dit sluit beter aan bij de voorkeur van Crystal Clear drinkers dan de combinatie met aspartaam en cyclamaat die tot nu toe in Crystal Clear waren verwerkt. En het goede nieuws is dat de nieuwe mix ervoor zorgt dat de smaak nagenoeg gelijk blijft.

Nee dus,
Je kunt beter water drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, je wordt er misschien niet dik van. Maar wel zitten er andere stoffen in die slecht voor je zijn, en is het slecht voor je tanden.