1 banaan per persoon snyden in de blender doen en in de blender vanille suiker en dan in een glas met bovenop cacao poeder(zoals nesquick ofzo)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
dit wordt niks vloeibaars volgens mij
Door vers fruit te pureren met de staafmixer en er dan jus d`orange bij te doen.
Weer mixen tot alles goed gemengd is en dan in de ijskast, lekker koud laten worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor 2 pers: 100 ml yoghurt 100 ml melk 2 appels en een banaan in de blender en klaar :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
banaan, verse ananas en verse jus in een blender of staafmixer, heerlijk! In de zomer voeg ik er nog wat verse aardbeitjes aan toe. Maar eigenlijk kan je er al het fruit wat je zelf lekker vind indoen. Voor de extra vitamientjes is een kiwi ook lekker.
Wat ik zelf altijd doe is porties maken van verse ananas, aardbei, perzik en dat dan invriezen. Zo heb je altijd de ingredienten in huis voor het maken van een smoothie. In de meeste supermarkten hebben ze ook kant en klaar fruit in zakjes het vriesvak.
Ipv verse jus kan je ook yoghurt of sojamelk gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik altijd heel lekker vind, en wat ook makkelijk te maken is, is een smoothie met rood fruit erin.
In de supermarkt verkopen ze in de diepvries ingevroren pakjes met gemixt rood fruit, zoals bramen, bessen, frambozen en aardbeien. Een kwartiertje uit je vriezer halen (niet helemaal laten ontdooien) en in de blender mixen met volle yoghurt, een klein beetje water en eventueel een schepje suiker. De wat ongezondere variant is met vanille-ijs erdoor, erg lekker is dat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 bananen
2 mangos
0 strandballen
1 blender
__________________+
lekkere smoothie