Waar kan je Pina Colada het beste mee mixen, als het gaat om niet-alcoholische dranken?

Cola wil niet goed, heb ik ontdekt. Ik vraag me af of 7-Up, Cassis, of iets dergelijks wel goed werkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
22.1K

Antwoorden (5)

sinasappelsap
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Piña Colada

Recept

30 ml Bacardi - wit
20 ml Malibu
60 ml ananassap
40 ml kokosroom
ijsblokjes

Piña Colada is Piña Colada dus als je het ergens anders mee mixed, ga je gang maar het is geen Piña Colada meer.
Als antwoord op je vraag, een toevoeging bij ananassap, kokosroom en ijsblokjes. Misschien limonadesiroop? Ik zou geen drankjes met prik nemen, met de kokosroom wordt dat een soort van ontplofte milkshake.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pina Colada mixen??

Het is toch al een mix?

Als je het echt wilt verdunnen, doe er dan wat water bij.

Maar niet een ander smaakje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te mixen met allerlei sap. Frisdrank met koolzuur is geen goede combi door de reactie met het kokosvet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met chocolademelk! Heerlijk romig, goed genoeg als toetje.