ik ben 37 k en ik ben 1.45 is dat een goed gewicht?

ik wil zo graag weten of dat goed is willen jullie deze vraag alsjeblieft beantwoorden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.5K
Kimath
13 jaar geleden
hoe oud ben je? ben je een jongen of een meisje?
Kimath
13 jaar geleden
@Loenie: inderdaad. Als je nog niet volgroeid bent, is elk gewicht wel goed. Zolang je goed blijft eten en regelmatig beweegt, komt het wel goed :)

Antwoorden (6)

ja je hebt een goed gewicht voor deze lengte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens het voedingscentrum heb je een gezond gewicht. Maak je geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zit er net iets onder kwa gewicht

met 41 zit je op je ideale gewicht
lengte de centimeters in kilo dus 45 min 10 % daarvan,zo kan je het berekenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk van wel maar als je het zeker wil weten ga dan even naar deze site. Vul hier gewoon even je lengte en gewicht en ziezo er staat of je gezond bent. En je weet dan ook meteen je BMI.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gewicht is wel goed maar als je 10 jaar bent lijkt het me wel wat te zwaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het makkelijk zelf uitrekenen via de bmi.

De Body Mass Index (BMI) geeft de verhouding weer tussen je gewicht en de lengte van je lichaam. De BMI zegt iets over het risico dat je gewicht oplevert voor je gezondheid.

Daarvoor heb je nodig:
- je leeftijd
- je lengte
- je gewicht

Gezien je lengte ben ik ervan uitgegaan dat je 15 bent. Dan is je bmi 18 en dat is perfect! Google op bmi en je vindt veel tools om het zelf uit te rekenen.

En als je zo jong bent, niet zomaar op dieet gaan hoor! Gewoon op een gezonde manier op je gewicht letten en genoeg bewegen. Succes!