Nee, smaakjesthee bevat echt geen calorieën. Omdat ik de geur van aardbeienthee zo mierezoet vind dacht ik dat er zoetstof in zou zitten. Heb de voedingswaarde ervan opgezocht. Verrassend, ondanks de geur:
Voedingswaarde per 100 gram:
energie (kJ) 0 kJ
energie (kcal) 0 kcal
koolhydraten 0 g.
vet 0 g.
eiwit 0 g.
Ingrediënten: thee 100%.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, thee is plantaardig en bevat geen calorieën, of minimaal, maar te verwaarlozen.

Toegevoegd na 9 uur:
Ik wil even toevoegen dat enkel de zaden of vrucht van een plant calorieën bevatten, zoals olie (kan men niet drogen) en zetmeel (slorpt vocht op en bederft snel)
Je kan er dus op aan dat thee, welke smaak ook, zo goed als geen calorieën bevatten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen als je er suiker of melk of honing of zo in doet ;p
De thee op zichzelf niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn nog al wat calorieën ingepropt, om het water zo heet te krijgen, maar het lichaam kan er geen calorieën uit halen. Hoewel je het er wél warm van krijgt.....
13 jaar geleden
Nee, je mag er wel geen suiker of honig bijdoen.