waar kan ik nog dr foots kopen

ik ben opzoek naar het lekkerste drankje ooit, maar ik vind hem nergens! waar kan ik dr. foots nog kopen of hebben ze het compleet uit het sortiment genomen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.5K

Antwoorden (5)

Jumbo, in Brabant hebben ze het iig.

Toegevoegd na 39 seconden:
Wij halen geregeld een tray blikjes dr foots.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle grotere Jumbo supermarkten
voor de rest kan ik het nergens vinden.

Toegevoegd na 6 dagen:
Heb de jumbo gemaild...

Geachte Heer/Mevrouw,

Dit is een automatisch gegenereerd bericht.

U had de volgende vraag gesteld:
Verkoopt Jumbo supermakten nog Dr.Foots frisdrank ?

Waarbij wij het volgende antwoord hebben gegeven:
Geachte meneer (mijn naam;)),

Hartelijk dank voor uw vraag.

Jumbo supermarkten heeft de Dr. Foots frisdrank in het assortiment.
Vraagt u ernaar in de winkel en één van mijn collega''s helpt u verder.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jumbo consumentenservice

De Jumbo heeft het dus zeker !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook deze vraag is al eens gesteld en hier zijn de antwoorden:

http://www.goeievraag.nl/vraag/dr-foots-enige-dol-lijkt.90789
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dr.foots is imitatie dr.pepper. Maar iig is het te koop in het zuiden des lands in alle Jumbo supermarkten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de jumbo en de c1000 in helmond hebben dr foots in de winkel. koop altijd dr foots bij de jumbo. E 0,85 per 1 1/2 liter