Bij de lidl verkopen ze sunji (Japane pruimenwijn drank) tijdens de aziatische weken. Het is de linkerfles. Ze hebben het dus niet altijd. Ik haal het zelf ook als ze de aziatische weken hebben.
De link laat nu de Belgische folder zien maar ook in Nederland hebben ze deze weken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Meidi-Ya store in Amsterdam heeft dat te koop. Weet niet of dat een beetje bij jou in de buurt is.

Beethovenstraat 18-20, 1077JG Amsterdam
Tel: 020-6737410 |
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Als je in een Japans restaurant gaat eten zul je daar wel een fles kunnen kopen denk ik.

En bij de Makro, heb je daar al gekeken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de toko heb ik het wel eens gekocht, en soms bij natuurwinkels of reformzaken heb ik het wel eens gezien.