Er is in principe geen verschil behalve de schrijfwijze! Wat wel kan verschillen is wat er met munt/mint thee bedoeld wordt. De verschillende opties zijn een theemelange met munt smaak, theemelange met kruiden (munt), kruidenthee met munt, gedroogde munt of verse muntthee bestaande uit alleen heet water en verse munt plus eventuele zoetstof.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Geen verschil, tenminste als je muntthee en mintthee bedoelt. Mint is het Engelse woord voor het Nederlandse woord munt (pepermunt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het verschil is de taal waarin "munt" word gezecht. mint is engels voor munt. verder scheelt het een letter!:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de een engels inderdaad en de ander nederlands.
maar let er wel op er zijn wel div. rassen en die smaken
wel verschilend!