Hoe kan het het zijn ik nooit "hyper" wordt van redbull maar juist moe?

Na 3 a 4 blikjes wordt het steed makelijker voor mij om te gaan slapen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
8.6K

Het beste antwoord

als je zitten red bull drinkt word je moe.
gebruik je wanneer je actief bent help het.
blijf er maar af zou ik zeggen. ik zat op een gegeven moment aan 2 liter daags. nu clean ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Uiteindelijk wint de suiker van de taurine en krijg je simpelweg een suikerdip waardoor je volledig instort. Heb je het ook met de light variant?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de light variant vindt ik niet te zuipen dus die probeer ik zeer zelden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ja is goor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door de suiker word je inderdaad ook weer snel moe. +1
Ik reageer ook niet op caffeíne en dergelijke. Wel op suiker... en redbull zit vol met suiker. En daar wordt je juist moe van.

Ik vind het trouwens knap dat je na 3 of 4 blikjes goed kan slapen, bij mij is al het glazuur dan inmiddels van mijn tanden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is gewenning. Heb je ook met alcohol en andere drugs, je hebt er steeds meer van nodig om er iets van te merken. Niet dat het zo erg is maar toch. Of je kan er gewoon goed tegen, zou je toch es je genen na moeten laten kijken.
Ik dronk het ook dagelijks, maar ben nu aan het minderen. Tis gewoon veel te lekker! Maar wel de light versie!