hoe kan ik in het buitenland toch naar de digitale televisiekanamen van omroep.nl kijken???

een omweggetje om de blokkade te omzeilen...

Toegevoegd na 1 minuut:
televisiekanaLen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Citaat:
"Een groot deel van de programmering van de publieke omroep is te zien via het audiovisuele portal Uitzendinggemist.nl en de ongecodeerde satellietzender BVN, het Beste van Vlaanderen en Nederland. Deze VRT/NOS/Wereldomroepzender wordt uitgezonden in het pakket van CanalDigitaal, tezamen met de programma's van de commerciële omroepen. Het is niet mogelijk om via satelliet naar de Nederlandse publieke omroep te kijken buiten Nederland. Er is wel een aantal kabelaanbieders in Duitsland en België dat het signaal doorgeeft, maar het satellietsignaal van Nederland 1, 2 en 3 is alleen voor inwoners van Nederland te zien. De smartcard die nodig is voor het decoderen van het signaal is namelijk alleen te koop voor mensen die een Nederlands thuisadres hebben. De maatregel is om auteursrechtelijke redenen genomen: de publieke omroep heeft van de meeste sport en buitenlandse series immers alleen de rechten voor Nederland."