Spannende boeken, heb het boek echte manen eten geen kaas gegelezen, wie weet er nog meer van dat soort boeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De boeken van Helen vreeswijk, vooral de stalker was erg spannend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik niet, maa ik weet wel dat er sites zijn van boekhandels die als je een titel intikt, gelijk met een lijstje komen: "Lezers van dit boek, vonden deze boeken ook mooi"
13 jaar geleden
Christiane F.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De millennium trilogie
De vliegeraar
Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen.

Deze titels heeft mijn zus ook gelezen en die houd ook van het boek echte mannen eten geen kaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zonder moeder van karina schaapman
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De dochter van de alchemist.
Twee koffers vol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord maar dan vooral omdat in dit boek "Echte mannen eten wel kaas",flink onder de loep wordt genomen omdat een compleet uit de duim gezogen verhaal zou zijn,wanneer je het goed leest rammelt het ook echt aan alle kanten.
Je hebt hierboven al een heel aantal spannende titels gekregen.
Zelf ben ik helemaal weg van de boeken van Preston & Child en dan voornamelijk de boeken met in de hoofdrol FBI-agent Pendergast.