Hoe krijg ik m'n cd-laatje open als er een cd klem in zit ?

Ik wilde zojuist een cd wisselen, maar het cd- laatje van m'n muziekinstallatie ging onverwacht weer dicht. Nu zit de cd klem in het ding.
Is daar een handigheidje voor ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je zal het ding open moeten maken.
Dat valt wel mee, even de schroeven opzoeken en de kap eraf halen. Dan kun je met de hand het van binnenuit het laatje - voorzichtig - openschuiven.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, inderdaad gewoon openschroeven. Dat is inderdaad wel de beste methode.
Heb het ondertussen al met een beetje geweld opgelost, door even hard tegen het apparaat te slaan.
Ik draai alweer een nieuwe cd nu.

Andere antwoorden (2)

Er zit een klein gaatje in het front van je speler... Dus daar met een stompe naald in dan duw je manueel de lade open...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het apparaat uitzetten, ook de stekker uit het stopcontact. Even wachten, dan weer aanzetten. Misschien lukt het nu het probleem op te lossen.
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die had ik ook geprobeerd, maar dat werkte niet.