Ik zoek een animatie filmpje over Een wereld in een frigo?

Ik zoek een filmpje die ik ooit gezien heb en niet meer terug vind.
Het gaat over een jong kopel die in een nieuw huis komt wonen en er een frigo opent en ondekt dat er een wereld in ontstaat, alleen gaat die wereld veel sneller dan die van ons maar toch lijkt die wereld op onze wereld, in een korte tijd ontdekken ze dat de wereld zichzelf vernietigd en na een nacht blijft er niks meer van over en trekken ze de stekker er uit maar dan weer veel later word de wereld toch weer levend uit zichzelf. Ik hoop dat iemand dit zich herinnert en weet hoe het precies noemt of hoe ik het kan vinden. Merci alvast ;)

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Dat is een aflevering uit de Netflix original serie "Love, Death, and Robots".
Om precies te zijn, episode 16, genaamd "Ice Age": https://m.imdb.com/title/tt9788514/
Toegevoegd op 11 mei 2019 23:35: tekst