Hoe snel gaat de skyscraper (achtbaan) in Orlando?

In 2018 wordt de achtbaan geopend maar ik weet niet hoe snel hij gaat.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Skyfall neem de bezoekers mee naar een hoogte van 137 meter. Eenmaal het topje bereikt te hebben, krijgt de bezoeker 15 seconden om voetenbengelend van het uitzicht te genieten om daarna naar beneden te razen aan een gemiddelde snelheid van 90 Km/h