Waar gaan de series van HBO naartoe?

Hallo, ik zit al een tijdje met deze vraag. HBO stopt per 1 januari 2017 en ik las dat het overging op Ziggo series of zoiets. Ik heb KPN waarbij HBO inbegrepen zit, maar is het nu nog mogelijk om de series van HBO te bekijken en waar?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ziggo heeft inderdaad HBO Nederland overgenomen, hier gaan dus alle films en series van HBO naar toe. Het wordt onmogelijk gemaakt door Ziggo om zonder abonnement van Ziggo een HBO pakket aan te schaffen.

Wellicht kan je overstappen of met KPN overleggen of er alternatieven zijn die ze kunnen leveren.