Hoe blaas je een springkussen op?

Ik wil voor het feestje van mijn zoon een springkussen huren. Nu vraag ik me af hoe ik deze moet neerzetten en opblazen. Wie weet dit?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verhuurbedrijf zal toch wel met een pomp komen/wordt er bijgeleverd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoi Eefje, Bij een verhuurbedrijf worden de benodigdheden hiervoor erbij geleverd. Bij het Springkussen krijg je een Blazer die je aan het springkussen monteert. Verder moet je zorgen dat er genoeg ruimte is voor het springkussen. Een paar spierballen is ook erg handig!
Een uitgebreide handleiding vind je op https://www.verhuurbrigade.nl/hoe-bouw-springkussen-op/ Succes en veel plezier op het Springkussen!

Antwoorden (2)

Als je een springkussen huurt, is dat altijd inclusief de pomp die het ding moet opblazen (en die de HELE tijd moet blijven draaien !!). Die plug je in in het stopcontact, en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zorg ervoor dat er genoeg ruimte is waar je springkussen komt te staan. Check dus van te voren hoe groot het springkussen is voordat je het huurt en of je genoeg ruimte hebt. Je moet ongeveer een meter meer hebben dan dat het springkussen groot is. De ondergrond moet ook vlak zijn, en vrij van afval e.d.

Als je het springkussen hebt uitgerold hoef je alleen nog maar de 'blowers' er aan te koppelen, deze blijven continue aan staan om lucht in het springkussen te blazen. Het is dus belangrijk dat het springkussen op een plek staat waar je stroomaansluiting hebt. Doordat de lucht naar binnen wordt geblazen vouwt het springkussen zich vanzelf uit, je hoeft je dus geen zorgen te maken als het springkussen nog niet helemaal goed ligt. Dat komt wel als er lucht in zit.

Naast wat spierballen en handigheid moet het iedereen lukken om een springkussen op te bouwen. Vaak krijg je ook wel een handleiding wanneer je een springkussen huurt. Het is ook wel handig om het springkussen vast te zetten met banden zodat het kussen niet gaat "wandelen" door alle springende kinderen!