Weet iemand welke zangeres(sen) een voorliefde hadden/hebben voor Jack Daniels?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.cnbc.com/2011/07/27/10-Country-Songs-About-Jack-Daniels.html?slide=2
Amadea
7 jaar geleden
Ik dacht dat het schoothondjes zouden zijn, maar het blijkt whisky te betreffen....
Antoni
7 jaar geleden
Jackrussells (genoemd naar ene John "Jack" Russell) zijn schoothondjes.

Het beste antwoord

Lady Gaga en KT Tunstall. Dat wist ik niet, maar heb ik opgezocht.

Toegevoegd na 1 uur:
En ook nog Ke$ha: “Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack”, zingt de zangeres in haar hit ‘Tik Tok’. Het blijkt autobiografisch, want zo stelt ze: “Jack Daniels werkt om de bacteriën weg te houden. Bovendien ruikt het veel beter dan een ochtendadem. Laat ik het zo stellen: als ik ’s morgens wakker word in bad en je hebt de keuze tussen Jack Daniels of te kussen met een kerel die een ochtendadem heeft, raad ik aan voor het eerste te kiezen”.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Super, hier kom ik een heel eind mee. Bedankt!