Hoe heet dit liedje die tegenwoordig ook als (tussen)mix wordt gebruikt door DJ's?

Het deuntje is als volgt:

Du-du-du
Du-du-du-du-du-du-du(-du)

De eerste twee regels zijn laag door een basgitaar gespeeld. De laatste regel zit (natuurlijk) wel klankverschil in.

Het zit telkens in m'n hoofd, de vinder zal ik eeuwig dankbaar zijn!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Aan de hand van dududu gaat dat echt niet gevonden worden. Je zou het kunnen neuriën en dan door bijvoorbeeld http://www.musipedia.org/microphone.html?&L=pvbfxylcne laten zoeken wat het is.

Antwoorden (1)

Darude Sandstorm
of the final countdown