komt er een broederband deel 6 ?en wanneer ?

er zijn al 5 delen komt er ook nog een deel 6? en als die komt wanneer?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Als het aan de auteur ligt in elk geval wel. Want het staat vast dat de serie uit twee trilogieën en dus zes delen zal bestaan. En John Flanagan vertelde eind mei 2015 in een interview dat hij er al mee bezig was. "Het gaat zich afspelen op zee. De Reigers moeten iets gaan afleveren in Araluen. Ze komen in een storm terecht ten westen van Hibernia en drijven af. Zo ontdekken ze een nieuw land op de plek waar Amerika ligt. Dat heeft zelfs een historische basis: ik heb een artikel gelezen over een Vikingschip dat is gevonden in Mississippi. Het wordt een spannend verhaal!".

Maar hoever het er nu mee staat is helaas niet te vinden, en dus ook nog geen publicatiedatum. Vermoedelijk kan je hier: http://fantasyonline.nl/john-flanagan/broederband/ in de gaten houden wanneer het zover is.
Amadea
8 jaar geleden
Hij is nu al inde winkels, en heet de spookgezichten. Hij is super spannend