Moet je als straatartiest al enige ervaring hebben voor je op straat gaat spelen?

Ik bedoel hiermee, kan je gewoon wanneer je wilt op straat gaan muziek maken of iets entertainent?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedoel je ervaring met muziek maken,of ervaring met publiek erbij?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ervaring met muziek maken als er publiek bij is
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
de meeste doen die ervaring op straat op.dus gewoon doen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
"Ervaring met muziek maken als er publiek bij is" Hoe is dat meetbaar? Stel dat je al jaren straatartiest bent, wat heb je om te laten zien dat dat zo zou zijn?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat zou ik ook willen weten.

Antwoorden (1)

Dat hangt van de stad af, in Rotterdam mag je pas spelen na een test. En gelukkig maar want nast het Kruitvat op het Alexandrium zat een Roemeen te jengelen op een steelpan en hij kende maar 1 deuntje. Je zal maar bij die kruitvat werken...
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Dan zou je ontploft zijn. Maar Kruidvat heeft wel kalmerende middelen in de collectie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Inderdaad hangt het van de stad af. Zie voor de 'spelregels' de Algemeen plaatselijke verordening (APV) van de betreffende gemeente. Het kan zijn dat je een vergunning moet aanvragen. Bronnen:
- http://straatartiesten.nl/vergunningen/