welk liedje/song is absoluut t lekkerst om onder de douche te zingen

ik begin mijn eigen collectie een beetje beu te raken,en vroeg me af wat anderen graag zingen,zodat in m'n lijstje kan uitbreiden..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5K

Antwoorden (23)

The Explosion-No Revolution (heel makkelijk om mee te zingen ook) http://www.youtube.com/watch?v=3TuYYIesIpY

Jimmy Eat World-Pain
http://www.youtube.com/watch?v=uaP6KgwbOvo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Raindrops are falling on my head.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ja ja ...dat had ik kunnen zijn haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ja ja ...dat had ik kunnen zijn haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh jee, dat is Hans !! Geweldig ; deze filmpjes heeft hij indertijd gemaakt voor het oude forum, en we hebben ons altijd te pletter met hem gelachen. Leuke vent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ja ja ...dat had ik kunnen zijn haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ja ja ...dat had ik kunnen zijn haha
AWM
13 jaar geleden
Eehhm, mevr. Kat, volgens mij wordt u nu echt enthousiast!
Rieneke1
13 jaar geleden
ja, hans! :)
hij zit nu bij ons op kattekrabbels, vaak veel pret met hem :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heu,zie t nu ook pas..lijkt wel of ik op m'n telefoon heb gezeten..
``En we gaan nog niet naar huis...`` tenminste, als je lekker op je vakantieadres onder de douche staat te zingen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet dat ik vaak onder de douche zing, maar deze nummers zijn wel erg mooi om mee te zingen;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amy Winehouse is echt een aanrader. Lekker swingen en zingen :-D

Toegevoegd na 2 uur:
Oh, en Ane brun vind ik ook prettig.
Maar dat is meer voor de 'rust en vrede'. Lekker voor het slapen gaan of om heerlijk prettig te ontwaken op een ontspannende zondag:
oa:
http://www.youtube.com/watch?v=YBdMBk5Xh5w
Zingt echt heel fijn mee ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het "Erbarme dich" uit de Mattheus Passion, inclusief het instrumentale deel : lalalalalala
http://www.youtube.com/watch?v=0WLedpz9a40

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zing hem dan wel een octaaf lager trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder de douche improviseer ik meestal een bluesje.
Voor op de wc is dit nummer natuurlijk ideaal:
http://www.muziekjes.nl/de-raggende-mannen-poep-in-je-hoofd.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lee Towers, I can see clearly now, the rain is gone...

Kan je lekker hard meeblerren.

Zelf doe ik het niet, want bij mijn zangkunsten krullen de tegels van de muur...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die staat al op m'n lijstje enneh..ik heb m'n vriend er ook al mee besmet haha
Het meest zing ik toch wel Dexy's Midnight Runners met Come On Eileen (ook leuk als je samen doucht, kan de ander de tweede partij zingen), of Leslie Gore met It's My Party.

Vraag me niet waarom, maar die komen altijd in me op als ik sta te douchen.

Come On Eileen
http://www.youtube.com/watch?v=oc-P8oDuS0Q

It's My Party
http://www.youtube.com/watch?v=XsYJyVEUaC4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ruby, ruby, ruby, ruby! aha aha ahaaaaaa!
13 jaar geleden
Ik zit hier heel alleen Kerstfeest te vieren van Andre Hazes.

Alleen maak ik erdan van : Ik zit hier heel alleen in mijn beginnetje!

http://www.youtube.com/watch?v=UiqcDeOFE9Y
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Badkamer-akoestiek past het best bij wat trage nummers.
Mijn favoriet is 'can't help falling in love with you'
Iedereen van Sinatra tot U2 heeft het op de plaat gezet, dus inspirerende opnamen genoeg op youtube.
Zelf vind ik die van Bob Dylan het lekkerst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is koud zonder jou a hazes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lig op mijn kussen stil te dromen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder moeder's paraplu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
trouw niet voor je 40 bent

de havenzangers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I will survive van Gloria Gaynor
I did it my way Frank Sinatra
shoop shoop song van Betty Everett (Shirelles,Aretha Franklin,Sandie Shaw)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I am singing in the rain
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder de douche zing je natuurlijk: O SOLE MIO!!!

http://www.youtube.com/watch?v=XT2kHxSFMS0
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Katrina And The Waves - Walking On Sunshine Dan beging je de dag vrolijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind die nummers van paverotti heerlijk onde de douche.
Alleen moet je met die lange uithalen wel zorgen dat de chapmpoo uit je haar is anders ga je bellen blazen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
it's raining men!