Weet er iemand of je na een uitverkocht concert nog kaartjes kan krijgen voor ed sheeran?

Ik wil naar het ed sheeran concert 03-11-14 maar het is uitverkocht. op sommige sites zijn nog kaartjes te koop maar mijn vriendin zegt dat het niet mogelijk is en dat dit doorlopende kaarten zijn.
Kan ik ze nu kopen of niet?
En zijn de sites Tickets4u & Seatwave betrouwbare sites?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

In principe is het alleen veilig om kaartjes te kopen bij de officiële verkooppunten. Deze zullen altijd staan aangegeven op de website van de plaats waar het concert is. De Ziggo Dome in dit geval volgens mij.

Staat daar dat het is uitverkocht dan kun je natuurlijk altijd via Marktplaats proberen aan kaartjes te kopen, maar je loopt gewoon een enorm risico om opgelicht te worden, ik zou het niet doen dus, Ed Sheeran komt vast nog wel vaker naar Nederland. Wat je kunt proberen is kijken of er nog radiostations zijn die tickets weggeven met prijsvragen bijvoorbeeld.

Tickets4u is een soort marktplaats dat kaarten inkoopt en vervolgens weer verkoopt, ik zie dat je daar nu al meer dan 80 euro moet betalen voor een kaartje, terwijl deze eigenlijk maar 80 euro kosten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan de eventpagina's van de officiële verkoopsites in de gaten houden! (Livenation en Ticketmaster) Die laten weten als er kaartjes vrijkomen, het gebeurt vaak dat mensen hun concertkaartje toch niet meer willen. En wat betreft die sites, die zijn niet bepaald betrouwbaar. De recensies zijn in ieder geval negatief! Je kan ook wachten op zijn volgende concert, of een concert in het buitenland waar nog kaartjes voor beschikbaar zijn?