Hoe heet dit boek ook alweer?

Een aantal jaren geleden heb ik een boek gelezen over een man wens vrouw overleden was. Na het overlijden kwam hij erachter dat hun zoon zijn zoon niet was omdat hij zijn hele leven al onvruchtbaar bleek te zijn. Ik vond dit zo een goed boek wil hem nog eens lezen. Wie weet de schrijver/schrijfster van dit boek?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Karel Glastra van Loon?
De Passievrucht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is hem.
Dank je wel, ik ga hem gelijk kopen, vond het echt een goed boek. Jij ook?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja heeft veel indruk op mij gemaakt. De reden dat ik zo snel was met antwoorden was omdat ik hem vorige maand heb gelezen. Wist dus meteen het antwoord.
Was een erg leuk boek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O daarom. Ik vond het al zo snel. Nogmaals dank voor het antwoord.

Andere antwoorden (1)

Inderdaad De passievrucht.

In oktober 2009 is de 48ste druk (paperback) verschenen, ISBN 9789020419955, prijs 12.50

Als je met deze gegevens naar de boekhandel gaat, kunnen ze het ook gemakkelijk voor je bestellen, mocht het niet op voorraad zijn.

Of, als je meer van dezelfde auteur wilt lezen, kun je vragen om De romans van Karel Glastra van Loon. ISBN 9789020412192, 25.00 euro, bundeling van drie romans: de passievrucht/Lisa's adem/De onzichtbaren.