Gezocht plastic beeldje: monnik met pij. Als je op zijn hoofd drukte, kwam er een erectie onder zijn pij vandaan. Waar kan ik dat nog vinden?

Het was een populair, goedkoop poppetje in de jaren '60/'70.
Ik kan er ook geen afbeelding van vinden. Advertentie op Marktplaats bracht nog geen reacties. In kringloopwinkels heb ik het nog niet gevonden...Wie heeft een gouden tip?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet wat je bedoeld,ken ze ook nog van die tijd,maar ben ze nooit meer ergens tegen gekomen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In spanje waren ze een hele hype ja,jee dat is idd lang geleden, miss moet je eens zoeken o spaanse websites
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is uit de jaren 80 overigens.. Niet eerder...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Da's een goeie, Marion. Ik wist niet dat ze uit Spanje kwamen!
Allebei bedankt voor het meedenken!

Het beste antwoord

Ik heb ze gevonden in Australië en op ebay onder merry monk.:

Toegevoegd na 5 minuten:
Zoeken op merry monk novelty levert nog meer hits op.

Toegevoegd na 4 uur:
Nog een Nederlandse site gevonden!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wauw, geweldig! Nu alleen nog even afwachten of ze het (tegen een redelijke prijs) in Nederland leveren!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, goede research, en ook zo uitgebreid!
Ik heb de vrolijke pater besteld (en nog een paar dingetjes uit onze vroege jeugd!)
Je verdient de beste-antwoord-punten ook echt!