Zijn er ook musical opnames die op dvd komen?

Ik bedoel dan komen er nooit dvd's van de musicals die opgenomen zijn in het theater bijvoorbeeld sister act of de nederlandse sister act en waarom komen die nooit op dvd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Heeft te maken met rechten. Alleen een echte Nederlandse musical (die niet op Broadway etc. heeft gestaan) komt soms op dvd uit. Denk aan; De drie Musketiers en Ciske de Rat.