Jazeker is dat er. Simpel door even het woord ''wolf'' in te tikken op de site en je krijgt een aantal resultaten. Daar staat op de pagina ''Wolven in Blijdorp'' met een foto erbij!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, volgens deze site http://nl.wikipedia.org/wiki/Diergaarde_Blijdorp zijn er twee soorten wolven in Diergaarde Blijdorp: in het Zuid-Amerikagedeelte zit de manenwolf (Chrysocyon brachyurus) en in het Europagedeelte de (gewone) wolf (Canis lupus lupus).

Toegevoegd na 13 uur:
De/het roedel Europese wolven verblijft in de Wolvenvallei die in 1992 is geopend.
Antoni